Auditul contului publicitar
Raportare la timp
Suport constant
La început, determinăm ce instrumente vor fi cele mai eficiente pentru promovarea afacerii dvs. Analizăm concurenții, efectuăm teste, ajustăm și optimizăm regulat campaniile publicitare pentru a atinge rezultatele maxime.
Analizăm zilnic datele, ceea ce ne permite să identificăm zonele problematice și să le corectăm imediat.
Îmbunătățim și dezvoltăm paginile de destinație cheie pentru a crește vânzările dvs. Testăm utilizabilitatea și oferim doar recomandări verificate. Scopul nostru principal este nu doar să atragem trafic, ci să-l convertim în clienți.
Manifestăm inițiativă și ne străduim să îmbunătățim rezultatele. La fiecare două săptămâni, efectuăm un audit al campaniilor publicitare, testăm ipoteze și selectăm cele mai bune prin A/B testing.
Timpul poate varia în funcție de factori precum nișa afacerii și concurența. De regulă, puteți începe să vedeți primele rezultate în primele câteva zile după lansarea campaniilor.
Succesul campaniilor este măsurat prin intermediul indicatorilor cheie de performanță (KPI), cum ar fi clicuri, afișări, rata de clic (CTR), rata de conversie, rentabilitatea investiției în publicitate (ROAS). Selectăm indicatorii cheie importanți pentru afacerea dvs. și oferim rapoarte și analize detaliate pentru a urmări eficiența campaniilor dvs.