În clasamentul nostru sunt incluse doar site-urile care sunt orientate anume pe vânzarea aparatelor de aer condiționat, precum și pe servicii de instalare și deservire a acestora.
Am exclus site-urile de tip e-commerce precum maximum.md, ultra.md, darwin.md, bomba.md, volta.md, hi-tech.md, atehno.md, smart.md, cactus.md, pandashop.md.
În tabel este prezentat „traficul organic” total din căutarea Google.
Pentru claritate, vom afișa datele privind volumul de trafic într-o diagramă circulară de tip „plăcintă”, pentru a înțelege cine mușcă partea cea mai mare.
În această secțiune comparăm traficul total din căutări al tuturor celor 25 de jucători pentru anii 2024 și 2025.
Ce include „traficul total”? Acesta reprezintă toate accesările din Google după orice tip de interogări – atât de brand (de exemplu, „jara.md”), cât și generale (de exemplu, „instalare aer condiționat Chișinău”). Un astfel de indicator arată amploarea vizibilității SEO a site-ului în ansamblu – nu doar în Moldova, ci și în afara ei.
№ | Website | Traficul total pentru 2024 | Traficul total pentru 2025 | Comparație în % |
---|---|---|---|---|
1 | climatec.md | 3800 | 5019 | +32% |
2 | conditionere.md | 2400 | 2887 | +20% |
3 | termoformat.md | 1600 | 1600 | -0% |
4 | eurosanteh.md | 1700 | 1390 | -18% |
5 | smart-climat.md | 2000 | 1314 | -34% |
6 | amber.md | 1200 | 1009 | -16% |
7 | gree.md | 609 | 947 | +56% |
8 | term.md | 657 | 686 | +4% |
9 | jara.md | 313 | 620 | +98% |
10 | gree.com.md | 571 | 512 | -10% |
11 | metroterm.md | 363 | 378 | +4% |
12 | teplomall.md | 999 | 374 | -63% |
13 | arcticaservice.md | 321 | 350 | +9% |
14 | aviclima.md | 96 | 336 | +250% |
15 | termocontrol.md | 299 | 328 | +10% |
16 | moldclima.md | 195 | 302 | +55% |
17 | termostar.md | 188 | 271 | +44% |
18 | watt.md | 340 | 223 | -34% |
19 | daikin.com.md | 203 | 199 | -2% |
20 | air-climat.md | 227 | 197 | -13% |
21 | electrolux.com.md | 169 | 183 | +8% |
22 | termotrade.md | 87 | 168 | +93% |
23 | zyro.md | 14 | 109 | +679% |
24 | haier-moldova.md | 5 | 84 | +1580% |
25 | tcl-aircon.md | 8 | 74 | +825% |
Te ajutăm să-l aducem în topul Google, află cât trafic poți atrage de la Google. Lasă-ne o cerere — vom accelera procesul!
Tabelul reflectă procentajul traficului non-brand în comparație cu anii 2024-2025.
Traficul non-brand reprezintă căutările care nu includ numele unui brand, dar sunt legate de produsele sau serviciile pe care compania le oferă. De exemplu, căutările „instalare aer condiționat” sau „conditioner Chișinău”.
№ | Website | non brand 2024 | % non-brand 2024 | non-brand 2025 | % non-brand 2025 |
---|---|---|---|---|---|
1 | climatec.md | 3800 | 23% | 5019 | 17% |
2 | conditionere.md | 2400 | 75% | 2887 | 66% |
3 | termoformat.md | 1600 | 0% | 1600 | 0% |
4 | eurosanteh.md | 1700 | 11% | 1390 | 13% |
5 | smart-climat.md | 2000 | 0% | 1314 | 0% |
6 | amber.md | 1200 | 48% | 1009 | 53% |
7 | gree.md | 609 | 102% | 947 | 99% |
8 | term.md | 657 | 22% | 686 | 20% |
9 | jara.md | 313 | 20% | 620 | 6% |
10 | gree.com.md | 571 | 99% | 512 | 97% |
11 | metroterm.md | 363 | 3% | 378 | 3% |
12 | teplomall.md | 999 | 30% | 374 | 58% |
13 | arcticaservice.md | 321 | 0% | 350 | 0% |
14 | aviclima.md | 96 | 86% | 336 | 88% |
15 | termocontrol.md | 299 | 91% | 328 | 68% |
16 | moldclima.md | 195 | 0% | 302 | 0% |
17 | termostar.md | 188 | 94% | 271 | 86% |
18 | watt.md | 340 | 13% | 223 | 14% |
19 | daikin.com.md | 203 | 100% | 199 | 99% |
20 | air-climat.md | 227 | 0% | 197 | 0% |
21 | electrolux.com.md | 169 | 98% | 183 | 99% |
22 | termotrade.md | 87 | 0% | 168 | 0% |
23 | zyro.md | 14 | 43% | 109 | 23% |
24 | haier-moldova.md | 5 | 0% | 84 | 80% |
25 | tcl-aircon.md | 8 | 0% | 74 | 97% |
Traficul brand reprezintă căutările de tipul „amber conditioner”, „gree conditioner”, „magazin climatec”, „condiționer gree”, „magazin climatec” – căutări care conțin numele „brandului”.
Website | Brand trafic 2025 | % de brand trafic |
---|---|---|
gree.md | 942 | 99% |
daikin.com.md | 197 | 99% |
electrolux.com.md | 181 | 99% |
gree.com.md | 498 | 97% |
tcl-aircon.md | 72 | 97% |
aviclima.md | 297 | 88% |
termostar.md | 234 | 86% |
haier-moldova.md | 67 | 80% |
termocontrol.md | 222 | 68% |
conditionere.md | 1900 | 66% |
teplomall.md | 218 | 58% |
amber.md | 534 | 53% |
zyro.md | 25 | 23% |
climatec.md | 855 | 17% |
term.md | 140 | 20% |
watt.md | 32 | 14% |
eurosanteh.md | 181 | 13% |
jara.md | 35 | 6% |
metroterm.md | 10 | 3% |
smart-climat.md | 0 | 0% |
termoformat.md | 0 | 0% |
arcticaservice.md | 0 | 0% |
moldclima.md | 0 | 0% |
air-climat.md | 0 | 0% |
Costul traficului organic reprezintă suma pe care un site ar plăti-o pentru același trafic, dacă acesta ar veni prin publicitate plătită în Google pe aceleași cuvinte cheie.
Această metrică arată câți bani economisește un site obținând trafic gratuit prin SEO.
№ | Website | Trafic lunar din Google 2025 | Costul traficului în 2025 (USD pe lună) |
---|---|---|---|
1 | climatec.md | 4164 | $524 |
2 | conditionere.md | 1600 | $539 |
3 | termoformat.md | 1314 | $148 |
4 | eurosanteh.md | 1209 | $207 |
5 | smart-climat.md | 987 | $133 |
6 | amber.md | 585 | $89 |
7 | gree.md | 546 | $104 |
8 | term.md | 475 | $70 |
9 | jara.md | 368 | $84 |
10 | gree.com.md | 350 | $78 |
11 | metroterm.md | 302 | $27 |
12 | teplomall.md | 197 | $42 |
13 | arcticaservice.md | 168 | $70 |
14 | aviclima.md | 156 | $51 |
15 | termocontrol.md | 191 | $7 |
16 | moldclima.md | 106 | $50 |
17 | termostar.md | 84 | $24 |
18 | watt.md | 39 | $23 |
19 | daikin.com.md | 37 | $35 |
20 | air-climat.md | 17 | $36 |
21 | electrolux.com.md | 14 | $18 |
22 | termotrade.md | 5 | $19 |
23 | zyro.md | 2 | $13 |
24 | haier-moldova.md | 2 | $16 |
25 | tcl-aircon.md | 2 | $5 |
În tabel sunt adunate cele mai populare „cuvinte cheie” prin care site-ul primește „trafic organic” din căutarea Google.
În tabel sunt adunate cele mai populare „cuvinte cheie” prin care site-ul primește „trafic organic” din căutarea Google.
„Pagina site-ului” pentru cuvintele cheie / produse / categorii / branduri menționate captează traficul din căutările Google, aducând site-ului cel mai mult trafic în comparație cu alte căutări.
№ | Website | Căutare cheie | Volumul traficului la cerere | în % din total |
---|---|---|---|---|
1 | climatec.md | conditionere md | 400 | 8% |
2 | conditionere.md | купить кондиционер в кишиневе | 457 | 16% |
3 | termoformat.md | кондиционеры кишинев | 59 | 4% |
4 | eurosanteh.md | conditionere md | 142 | 10% |
5 | smart-climat.md | напольный кондиционер | 203 | 15% |
6 | amber.md | conditionere md | 27 | 3% |
7 | gree.md | кондиционер gree | 49 | 5% |
8 | term.md | conditionere chisinau | 7 | 1% |
9 | jara.md | купить кондиционер в кишиневе | 102 | 16% |
10 | gree.com.md | кондиционер gree | 173 | 35% |
11 | metroterm.md | climatizator | 8 | 0,8% |
12 | teplomall.md | conditionere md | 18 | 5% |
13 | arcticaservice.md | кондиционеры кишинев | 164 | 47% |
14 | aviclima.md | conditionere md | 294 | 87% |
15 | termocontrol.md | climatizator | 11 | 3% |
16 | moldclima.md | conditionere md | 227 | 76% |
17 | termostar.md | инверторный кондиционер | 22 | 8% |
18 | watt.md | conditioner gree | 15 | 5% |
19 | daikin.com.md | daikin (только бренд трафик) | 98 | 50% |
20 | air-climat.md | conditionere md | 95 | 50% |
21 | electrolux.com.md | electrolux (только бренд трафик) | 157 | 87% |
22 | termotrade.md | gree md | 52 | 33% |
23 | zyro.md | condiționer | 10 | 2% |
24 | haier-moldova.md | кондиционеры кишинев | 56 | 64% |
25 | tcl-aircon.md | кондиционеры | 13 | 18% |
*Diagrama nr. 1 arată graficul sezonalității + prognoza cererii de căutare pentru anul 2026, pe baza datelor din anii anteriori.
Dinamica a căutărilor pentru cuvântul cheie „condiționer” (ținând cont că există și multe căutări conexe) începe să crească din luna aprilie – atunci Google a înregistrat 1.044 de căutări. Vârful interesului este înregistrat în luna iunie, când numărul căutărilor a ajuns la 1.528. Spre comparație, în iunie 2024, acest indicator era de 1.885 de căutări. Acest lucru confirmă că locuitorii Moldovei folosesc activ Google pentru a alege un aer condiționat – compară prețuri, citesc recenzii și studiază specificațiile tehnice.
Lista tuturor cuvintelor cheie conține 3 tipuri de căutări:
*Diagrama nr. 2 prezintă top 15 branduri de aparate de aer condiționat pe care locuitorii Moldovei le caută cel mai des în căutările lunare pe Google.
climatec.md, conditionere.md, eurosanteh.md – își consolidează poziția de lider, cel mai mare trafic în nișă, vizibilitate ridicată în căutări și creștere constantă.
termoforomat.md (0%, 1600 vizite) – Poate deveni un risc, dacă concurenții continuă să se întărească, ar putea ieși din top 5.
smart-climat.md, watt.md, eurosanteh.md – semnal de alarmă, pierderea unei părți semnificative din trafic. Posibile probleme cu optimizarea SEO, conținutul sau sancțiuni.
teplomall.md (-63%) – a pierdut aproape 2/3 din trafic, o lovitură serioasă pentru poziții.
daikin.com.md (-2%), gree.com.md (-10%) – brandurile de pe domenii locale scad, probabil cedează în fața concurenței locale din SEO.
zyro.md (+679%) – de la 14 la 109.
haier-moldova.md (+1580%) – de la 5 la 84.
tcl-aircon.md (+8250%) – de la 8 la 74.
Aceștia sunt „noi veniți” pe piață, dar cu o muncă bine făcută pot crește rapid, având o dinamică foarte bună.
climatec.md – site-uri care trec din nișe înguste în formate de e-commerce complete. Creșterea inițială este vizibilă datorită extinderii sortimentului și adăugării altor categorii.
Creșterea interesului în Google pentru sărbători și perioade sezoniere – previzibilă
În fiecare an, înainte de sărbători și schimbarea sezonului, se observă o creștere a traficului de căutare, o creștere a conversiilor și, drept urmare, o presiune mai mare pe site, logistică
și canale publicitare. Pentru a nu pierde vânzările și a păstra pozițiile în căutări, este important să te pregătești din timp.
Dacă ești interesat să afli cererea și vârful de interes de căutare pentru nișa sau produsul tău, contactează-ne pentru serviciul „mini analiza nișei”.
Vom aduna date din orice țară a lumii, vom colecta toate căutările folosite de locuitorii acelei țări în orice limbă și vom determina volumul total de căutări pe lună. Acest lucru îți va permite să înțelegi ce cerere există astăzi pentru produsul / serviciul tău, ce oportunități există pentru creșterea vânzărilor tale și scalarea afacerii tale.
Te ajutăm să găsești puncte de creștere, lasă-ne o cerere