RocketSEO Logo

Întreținerea și asistența tehnică a site-urilor din Moldova

Comandați un serviciu
Ce oferim?
Suport tehnic
pe site
Oferim suport tehnic al site-ului în timp util pentru funcționarea stabilă a afacerii dumneavoastră
Mai multe
Suport complet pentru site-ul web
Oferim suport tehnic și implementăm îmbunătățiri pentru site-ul dvs
Mai multe
Ce reprezintă asistența tehnică a site-ului?
Suportul tehnic al site-ului reprezintă un set minim de lucrări care asigură funcționarea stabilă a site-ului dumneavoastră:
Monitorizăm și verificăm site-ul dvs. în baza a mai mult de 130 de parametri
Asigurăm actualizarea în timp util a CMS-ului și modulelor instalate
Monitorizăm link-urile nefuncționale la lansarea unei campanii de publicitate și asigurăm excluderea imaginilor care încetinesc încărcarea paginii
Facem backup-uri regulate pentru a nu pierde informații importante
Tarifele noastre pentru suport tehnic al site-ului
Stratosferă
Termosferă
Exosfera
*FĂRĂ ore de lucru incluse ale specialiștilor noștri
Plan tarifar
lună an
Stratosferă
33€/lună
Termosferă
60€/lună
Exosfera
90€/lună
Numărul de rapoarte pe lună
1
2
4
Interval de verificare a site-ului (per lună)
1
2
4
Numărul de copii de rezervă ale site-ului, per lună
1
14
28
Monitorizarea zilnică a sănătății site-ului la intervale de minute
30
15
5
Limită de pagini la verificare
10000
20000
50000
Monitorizare și suport SSL
Scanare zilnică pentru viruși și vulnerabilități
Prevenirea atacurilor și a injectărilor XSS/SQL
Controlul reînnoirii numelui de domeniu
Notificare despre lucrările programate și neprogramate în Data Center
Stocarea tuturor informațiilor tehnice și a parolelor necesare
Actualizarea motorului CMS
Actualizarea modulelor CSS
Detectarea erorilor 3XX, 4XX, 5XX
Probleme cu redirecționările
Probleme legate de imagini
Probleme legate de JavaScript
Probleme de indexare
Probleme din cauza paginilor duplicate
Probleme cu localizarea
Probleme cu SEO
Probleme legate de Performance
Ce reprezintă asistența completă a site-ului?
Întreținerea completă a site-ului reprezintă un complex de lucrări, care include, pe lângă întreținere, sarcinile de umplere a site-ului, schimbarea și reproiectarea blocurilor individuale:
Adăugarea de bunuri/servicii sau editarea celor existente
Vă instruim angajații și le oferim recomandări despre cum să lucreze cu site-ul
Adăugăm imagini noi și facem optimizare tehnică și SEO
Veți avea o echipă personală, cu ore de funcționare incluse, pe care o puteți folosi la discreția dvs. pentru a efectua sarcini operaționale pentru site-ul dvs.
Tarifele noastre pentru asistență completă a site-ului
Стратосфера
Термосфера
Экзосфера
Plan tarifar
lună an
Stratosferă
285€/lună
Termosferă
348€/lună
Exosfera
453€/lună
Ore de lucru a specialiștilor incluse, per lună
6
9
14
Timp de răspuns la solicitări, în ore
8
4
1
Numărul de rapoarte pe lună
1
2
4
Interval de verificare a site-ului (per lună)
1
2
4
Numărul de copii de rezervă ale site-ului, per lună
1
14
28
Monitorizarea zilnică a sănătății site-ului la intervale de minute
30
15
5
Limită de pagini la verificare
10000
20000
50000
Administrarea site-ului și suport de conținut
Monitorizare și suport SSL
Scanare zilnică pentru viruși și vulnerabilități
Prevenirea atacurilor DDOS
Controlul reînnoirii numelui de domeniu
Notificare despre lucrările programate și neprogramate în Data Center
Stocarea tuturor informațiilor tehnice și a parolelor necesare
Actualizarea motorului CMS
Actualizarea modulelor CSS
Detectarea erorilor 3XX, 4XX, 5XX
Probleme cu redirecționările
Probleme legate de imagini
Probleme legate de JavaScript
Probleme de indexare
Probleme din cauza paginilor duplicate
Probleme cu localizarea
Probleme cu SEO
Probleme legate de Performance
*În cazul unui deficit de ore incluse în pachet pentru rezolvarea problemelor tehnice apărute, anunțăm persoana responsabilă din compania dvs. și abia după aceea începem suportul prin alocarea ore suplimentare, al cărui cost este de 25 €/ora.
Ce sarcini puteți delega suportului
01.
Reproiectarea parțială a secțiunilor de pe site
02.
Suport informațional (adăugarea sau actualizarea conținutului)
03.
Crearea și proiectarea secțiunilor suplimentare pentru site
04.
Adăugarea și proiectarea de noi produse pe site
05.
Înlocuirea și optimizarea imaginilor
06.
Corectarea erorilor în funcționarea site-ului după actualizarea pluginurilor sau CMS-ului
07.
Adăugarea de noi metode de expediere
08.
Schimbarea fotografiilor de bază
09.
Conectarea sistemelor de plată
10.
Plasarea și implementarea codului Google TagManager, Google Analytics, Facebook Pixel
Garanțiile noastre
Experiență în dezvoltare web din 2012
Echipa dedicată întreținerii site-ului web
Experiență cu CMS populare: Wordpress, Opencart, CS-Cart
Oferim rapoarte detaliate și transparente
Toate obligațiile sunt scrise în contract
Automatizarea eficientă a soluțiilor tehnice
Începem să lucrăm la sarcinile parcurse în aceeași zi
Cum să comanda un serviciu?
Suntem pe fir non-stop
Dacă doriți să aflați mai multe despre activitatea noastră, managerul nostru este gata să vă răspundă de luni până vineri, între orele 9.00 și 18.00.
Pasul 1
Lăsați o aplicație pe site-ul nostru
Pasul 2
Account managerul nostru vă va contacta pentru a clarifica termenii și condițiile
Pasul 3
Încheiem un contract de prestare de servicii în baza căruia faceți achitarea
Pasul 4
Vi se desemnează un account manager personal, care va răspunde solicitărilor dvs.
Pasul 5
Este creat și un grup de Telegram, în care decurge comunicarea referitor la proiectul dvs.
Pasul 6
Account managerul creează și vă oferă un raport lunar cu privire la orele petrecute, oferind detalii despre lucrările efectuate
Obțineți detalii
Ne este interesant să ne scufundăm în noi sarcini și să căutăm soluții pentru a le rezolva. În așa mod devenim mai buni și oferim clienților noștri rezultate concrete. Așadar, vom fi bucuroși să vă ajutăm!
Lasă cererea ta
Întrebări și răspunsuri
01
Orele de lucru se cumulează pentru luna următoare?
Da, orele neutilizate într-o lună se cumulează timp de 1 an de la data semnării contractului.
02
Pot folosi orele cumulate sau bugetul tuturor orelor pentru o singură sarcină de modificare a site-ului?
Da. Descrieți sarcina account managerului dvs, după care acesta va reveni cu detalii referitor la modul în care ar putea fi realizată.
03
Ce se întâmplă dacă folosim orele de asistență a unei luni mai rapid?
Putem calcula numărul de ore petrecute pe baza volumului dvs. anual.
04
Cum arată raportul lunar cu starea tehnică a site-ului? Ce este inclus?
Puteți vedea un exemplu de raport făcând click pe link.
05
Atunci când aleg un serviciu de „suport tehnic”, care nu include munca specialiștilor dumneavoastră, cine va corecta erorile constatate?
Acest serviciu a fost special dezvoltat și se potrivește companiilor care au un specialist full-time. Dacă nu aveți un specialist full-time, vă putem oferi o soluție indicând timpul necesar pentru a rezolva această problemă. Costul pentru 1 ora al specialistului nostru este de 25 €/ora.
06
Ce se întâmplă dacă am nevoie de mai multe ore decât oferă planul meu?
Puteți trece oricând la un nou pachet care include mai multe ore de lucru. Sau puteți cere de la managerul de cont informații despre achiziționarea orelor de de lucru suplimentare.
RocketSEO
str.Oituz 15 2001 Chisinau
+373(689)09001, welcome@rocketseo.md