Ce reprezintă asistența tehnică a site-ului?
Suportul tehnic al site-ului reprezintă un set minim de lucrări care asigură funcționarea
stabilă a site-ului
dumneavoastră:
Monitorizăm și verificăm site-ul dvs. în baza a mai mult de 130 de parametri
Asigurăm actualizarea în timp util a CMS-ului și modulelor instalate
Monitorizăm link-urile nefuncționale la lansarea unei campanii de publicitate și
asigurăm excluderea imaginilor care
încetinesc încărcarea paginii
Facem backup-uri regulate pentru a nu pierde informații importante
Tarifele noastre pentru suport tehnic al site-ului
*FĂRĂ ore de lucru incluse ale specialiștilor noștri
Plan tarifar
lună
an
Stratosferă
33€/lună
Termosferă
60€/lună
Exosfera
90€/lună
Numărul de rapoarte pe lună
1
2
4
Interval de verificare a site-ului (per lună)
1
2
4
Numărul de copii de rezervă ale site-ului, per lună
1
14
28
Monitorizarea zilnică a sănătății site-ului la intervale de minute
30
15
5
Limită de pagini la verificare
10000
20000
50000
Monitorizare și suport SSL



Scanare zilnică pentru viruși și vulnerabilități



Prevenirea atacurilor și a injectărilor XSS/SQL



Controlul reînnoirii numelui de domeniu



Notificare despre lucrările programate și neprogramate în Data Center



Stocarea tuturor informațiilor tehnice și a parolelor necesare



Actualizarea motorului CMS



Actualizarea modulelor CSS



Detectarea erorilor 3XX, 4XX, 5XX



Probleme cu redirecționările



Probleme legate de imagini



Probleme legate de JavaScript



Probleme de indexare



Probleme din cauza paginilor duplicate



Probleme cu localizarea



Probleme cu SEO



Probleme legate de Performance



Ce reprezintă asistența completă a site-ului?
Întreținerea completă a site-ului reprezintă un complex de lucrări, care include, pe lângă
întreținere, sarcinile de
umplere a site-ului, schimbarea și reproiectarea blocurilor individuale:
Adăugarea de bunuri/servicii sau editarea celor existente
Vă instruim angajații și le oferim recomandări despre cum să lucreze cu site-ul
Adăugăm imagini noi și facem optimizare tehnică și SEO
Veți avea o echipă personală, cu ore de funcționare incluse, pe care o puteți folosi la
discreția dvs. pentru a efectua
sarcini operaționale pentru site-ul dvs.
Tarifele noastre pentru asistență completă a site-ului
Plan tarifar
lună
an
Stratosferă
285€/lună
Termosferă
348€/lună
Exosfera
453€/lună
Ore de lucru a specialiștilor incluse, per lună
6
9
14
Timp de răspuns la solicitări, în ore
8
4
1
Numărul de rapoarte pe lună
1
2
4
Interval de verificare a site-ului (per lună)
1
2
4
Numărul de copii de rezervă ale site-ului, per lună
1
14
28
Monitorizarea zilnică a sănătății site-ului la intervale de minute
30
15
5
Limită de pagini la verificare
10000
20000
50000
Administrarea site-ului și suport de conținut



Monitorizare și suport SSL



Scanare zilnică pentru viruși și vulnerabilități



Prevenirea atacurilor DDOS



Controlul reînnoirii numelui de domeniu



Notificare despre lucrările programate și neprogramate în Data Center



Stocarea tuturor informațiilor tehnice și a parolelor necesare



Actualizarea motorului CMS



Actualizarea modulelor CSS



Detectarea erorilor 3XX, 4XX, 5XX



Probleme cu redirecționările



Probleme legate de imagini



Probleme legate de JavaScript



Probleme de indexare



Probleme din cauza paginilor duplicate



Probleme cu localizarea



Probleme cu SEO



Probleme legate de Performance



*În cazul unui deficit de ore incluse în pachet pentru rezolvarea problemelor tehnice apărute,
anunțăm persoana
responsabilă din compania dvs. și abia după aceea începem suportul prin alocarea ore suplimentare,
al cărui cost este de
25 €/ora.
Ce sarcini puteți delega suportului
01.
Reproiectarea parțială a secțiunilor de pe site
02.
Suport informațional (adăugarea sau actualizarea conținutului)
03.
Crearea și proiectarea secțiunilor suplimentare pentru site
04.
Adăugarea și proiectarea de noi produse pe site
05.
Înlocuirea și optimizarea imaginilor
06.
Corectarea erorilor în funcționarea site-ului după actualizarea
pluginurilor sau CMS-ului
07.
Adăugarea de noi metode de expediere
08.
Schimbarea fotografiilor de bază
09.
Conectarea sistemelor de plată
10.
Plasarea și implementarea codului Google TagManager, Google
Analytics, Facebook Pixel
Garanțiile noastre
Experiență în dezvoltare web din 2012
Echipa dedicată întreținerii site-ului web
Experiență cu CMS populare: Wordpress, Opencart, CS-Cart
Oferim rapoarte detaliate și transparente
Toate obligațiile sunt scrise în contract
Automatizarea eficientă a soluțiilor tehnice
Începem să lucrăm la sarcinile parcurse în aceeași zi
Cum să comanda un serviciu?
Suntem pe fir non-stop
Dacă doriți să aflați mai multe despre activitatea noastră, managerul nostru este gata
să vă răspundă de luni până
vineri, între orele 9.00 și 18.00.
Pasul 1
Lăsați o aplicație pe site-ul nostru
Pasul 2
Account managerul nostru vă va contacta pentru a clarifica termenii și
condițiile
Pasul 3
Încheiem un contract de prestare de servicii în baza căruia faceți achitarea
Pasul 4
Vi se desemnează un account manager personal, care va răspunde solicitărilor
dvs.
Pasul 5
Este creat și un grup de Telegram, în care decurge comunicarea referitor la
proiectul dvs.
Pasul 6
Account managerul creează și vă oferă un raport lunar cu privire la orele
petrecute, oferind detalii despre lucrările
efectuate
Obțineți detalii
Ne este interesant să ne scufundăm în noi sarcini și să căutăm soluții pentru a le rezolva. În
așa mod devenim mai buni
și oferim clienților noștri rezultate concrete.
Așadar, vom fi bucuroși să vă ajutăm!
Întrebări și răspunsuri
01
Orele de lucru se cumulează pentru luna următoare?
Da, orele neutilizate într-o lună se cumulează timp de 1 an de la data semnării
contractului.
02
Pot folosi orele cumulate sau bugetul tuturor orelor pentru o singură sarcină de
modificare a site-ului?
Da. Descrieți sarcina account managerului dvs, după care acesta va reveni cu detalii
referitor la modul în care ar putea
fi realizată.
03
Ce se întâmplă dacă folosim orele de asistență a unei luni mai rapid?
Putem calcula numărul de ore petrecute pe baza volumului dvs. anual.
04
Cum arată raportul lunar cu starea tehnică a site-ului? Ce este inclus?
Puteți vedea un exemplu de raport făcând click pe link.
05
Atunci când aleg un serviciu de „suport tehnic”, care nu include munca specialiștilor
dumneavoastră, cine va corecta
erorile constatate?
Acest serviciu a fost special dezvoltat și se potrivește companiilor care au un specialist
full-time. Dacă nu aveți un
specialist full-time, vă putem oferi o soluție indicând timpul necesar pentru a rezolva
această problemă. Costul pentru
1 ora al specialistului nostru este de 25 €/ora.
06
Ce se întâmplă dacă am nevoie de mai multe ore decât oferă planul meu?
Puteți trece oricând la un nou pachet care include mai multe ore de lucru.
Sau puteți cere de la managerul de cont informații despre achiziționarea orelor de de lucru
suplimentare.